قوانین سرویس دهی سیستم استریم

قوانین کلی:

  • مستراستریم خود را موظف میداند، تا زمانی که شما قوانین را رعایت کنید و مشکلی برای سرویس دهی ما بوجود نیاوردید به شما خدمات ارائه دهد.
  • مسئولیت محتوای ارسالی و استریم بر عهده کاربر میباشد و مستراستریم هیچ دخالتی در آن ندارد و مسئولیت آن برعهده کاربر میباشد.
  • مستراستریم به هیچ عنوان کلیدهای استریم شما را در اختیار فردی قرار نخواهد داد، لذا مسئولیت حفظ این موضوع بر عهده کاربر میباشد.
  • هیچگاه کلید استریم و یا حساب کاربری خود را در اختیار شخص دیگری نگذارید.
  • در صورت انتشار و یا افشای کلید امنیتی شما، سریعا نسبت به تغییر کلید امنیتی در پنل کاربریتان اقدام کنید.
  • نام و نام خانوادگی میبایست به صورت کامل در سایت وارد شود و شماره موبایل باید مربوط به همان شخص باشد.
  • مستراستریم فقط موظف به پاسخگویی به فرد ثبت نام کرده میباشد و روش شناسایی صاحب حساب کاربری از طریق نام و نام خانوادگی و شماره تماس میباشد. (درصورت درخواست مدرک شناسایی کاربر میبایست آن را در اختیار مستر استریم قرار دهد.)
  • ما برای ارائه خدمات بهتر از چندین سرور در دیتاسنترهای مختلف چه در داخل و چه در خارج از ایران برای ارائه سرویس استفاده میکنیم، تا در صورت بروز مشکل برای یکی از سرورها و یا دیتاسنترها امکان استفاده از سرویس جایگزین فراهم باشد و در صورت قطعی کاربر بلافاصله امکان اتصال مجدد را دارید، پس اگر مشکلی در ارائه خدمات بوجود آمد، میتوانید آن را گزارش دهید تا پیگیری کنیم، اما کاربر امکان ادعای جبران خسارت را ندارد.
  • پیرامون محدودیت کیفیت ویدیو و Bitrate، مستراستریم علاقه ای به محدود کردن سرویس دهی ندارد اما این عدم محدودیت نباید روی سرویسهای ما و یا سرویس دهی ما به سایر کاربران تداخل ایجاد کند. لذا در صورتی که بیت ریت شما بیشتر از 4000 می باشد، شما قبل از هر استریم می بایست پنل کاربریتان را بررسی کنید و سروری را جهت اتصال انتخاب کنید که کمترین کاربر درحال استریم را دارد.
  • استریم کردن با Bitrate تا 6000 در صورتی که شما سروری با کمترین کاربر را انتخاب کرده باشید، بلامانع است، در صورتی که میخواهید با بیت ریت بیشتر از 6000 استریم کنید، ابتدا با پشتیبانی هماهنگ کنید. توجه داشته باشید توییچ بیت ریت بیش از 6000 هزار را قبول نمیکند.
  • در برخی از ساعات به دلیل افزایش کاربر و یا مشکلات اینترنت ایران و یا دیتاسنترها ممکن است ارتباط شما با سرورهای ایران و یا ارتباط سرورهای ایران با سرورهای خارج قطع شود، ما ساختار سیستم را به شکلی طراحی کردیم که شما و یا سرورها امکان اتصال مجدد و ادامه استریم کردن را داشته باشند، اما در صورتی که این قطعی ارتباط طولانی شد میتوانید مشکل را گزارش دهید و میبایست صبر کنید تا مشکل رفع شود.
  • ترافیک نیم بها فقط مخصوص سرورهای ایرانی می باشد که برای آنها ترافیک نیم بها ذکر شده است و شما میتوانید این موضوع را در "سامانه خدمات سازمان فناوری اطلاعات ایران" بررسی کنید، در صورتی که اپراتور شما ترافیک را نیم بها حساب نمیکند، میبایست این موضوع را به شرکت ارائه دهنده اینترنتتان و اپراتورتان گزارش دهید. مسئولیت محاسبه این موضوع بر گردن سرویس دهنده های اینترنت می باشد.
  • درخواست بازگشت وجه توسط کاربر درصورتی انجام میشود که مشکلی از سمت سرویس دهی مستراستریم صورت گرفته باشد و این مشکل باید مورد تایید مستراستریم باشد، سپس با کسر تعداد روزهای استفاده شده بازگشت وجه انجام میشود. کاربر درهیچ صورتی امکان ادعا جبران خسارت ندارد.
  • کاربری که در سیستم مسدود میشود، امکان درخواست بازگشت وجه ندارد.
  • هر کاربر فقط اجازه داشتن یک حساب کاربری می باشد و امکان ساخت چندین حساب کاربری وجود ندارد، همچنین کاربران حق استفاده اشتراکی از یک حساب کاربری را ندارند، در صورت مشاهده حساب کاربری فرد بدون بازگشت وجه مسدود میگردد.
  • ما همیشه سعی میکنیم بهترین پشتیبانی و خدمات را با بالاترین کیفیت ارائه دهیم، اما محصولات دارای گارانتی نمیباشد.
  • درصورت بروز مشکل یا قطعی استریم کاربر، حق فحاشی یا بی کیفیت نشان دادن مستراستریم را در استریم و برای دیگران ندارد و میبایست مشکل را به ما گزارش دهند تا بررسی کنیم، در صورت فحاشی یا بی کیفیت نشان دادن و بدنام کردن مستراستریم به کاربران دیگر، مستراستریم میتواند بلافاصله حساب کاربری فرد را، بدون بازگشت وجه مسدود کند. (در مواقع خواص این موضوع را هم به صورت قانونی پیگیری خواهیم کرد.)
  • کاربران موظف به بررسی قوانین در بازه های زمانی مختلف می باشند و تغییر قوانین به معنی قبول آن برای کاربران قبلی نیز میباشد.